Usch o fy o lite roligt

Jaha, då har nästan en vecka gått igen. Dagarna är jätte långa o trista men så helt plötsligt så står man där när veckan är slut o undrar vart tiden tod vägen.
Som vanligt har det inte hänt så jätte mycket den här veckan, men lyckas fördriva tiden på något sätt iaf. Nu har jag fastnat jätte mycket för photo pearls som jag håller på med. Blev klar med min första bild igår. Det vart en bild på elvis såklart =). Favoriten här hemma.


 


Nu har jag börjat på ett nytt projekt som förhoppningsvis ska likna min brors bil när den bilr klar. Men det kommer nog ta ett bra tag o göra den eftersom den e en aning större än elvis bilden. Elvis e 4 pärlplattor stor o bilen kommer bli 8 plattor större. Alltså 12st... Vad har jag gett mig in på! Men det är ganska kul o hålla på o ju längre man kommer desto tydligare blir bilden o man blir peppad. Men det är ju lite tålamod oxå.


Måste ju berätta om min o tjejernas ute kväll oxå =). Super trevligt var det. Tyvärr vart jag väldigt besviken på maten men annars vart det jätte kul. Vi började som sagt med att käka på STRIKE o efter det vart det bowling för fulla muggar =). Jag har kommit på att det går mycket bättre o bowla när man inte har druckit alkohol hahaha. Jag vann stort måste jag säga, men catta o hanna tyckte att det var fusk eftersom jag var 2 =P. Men som jag sa så gjorde inte ärtan nån stor nytta där inne o då tyckte catta att jag var taskig som klankade ner på den svagaste haha. Efter bowlingen gick vi till bill o bob för att snacka lite o ta oss en drink. Vart väl där i ca 1h o det var riktigt trevligt förutom att man som nykter stör sig ännu mer på dessa fulla fjortisar som finns ÖVERALLT!!!! På bill o bob träffade vi på våran gamla kompis Fia som man inte träffar allt för ofta längre tyvärr. Men det var jätte kul o höra lite vad hon håller på med nu för tiden.
När vi kände oss klara där tog vi bilen hem till mig där det vart efterrätt (fast jag redan ätit en=P) i form av grönsaks stavar, chips o dip. Mycket, mycket gott. Att man inte dippar grönsaker oftare.
Sen vart det lite skit snack o så spelade vi buzz där catta vann vann varje gång. Tyvärr vart det inge kort tagna hemma utan bara på bowlingen. Men lägger ut några därifrån =).


Kul hade vi!






Jag efter en srike =P



Vi tar några såna där snygga spel bilder oxå =)






Och resultatet efter andra omgången (missade tydligen första)


 

Och totalt




Tack för en skit kul kväll tjejer! Måste görad om snarast =)




Annars så händer det inte så mycket här. Ärtan där inne i magen har inte riktigt börjat göra nå väsen av sig än på gott o ont. Men nu vill jag ju bara att den ska börja röra på sig. Ska boka tid för ultraljud så vi får komma o titta på den snart =). 

I helgen drar vi iväg med johans dotter, brorsa o familj till deras stuga o ska koppla av lite o leka i snön, åka skidor, bygga snögrottor o allt annat kul man kan göra i snön. Ska bli kul o skönt o komma iväg lite även fast det inte e så långt bort.

Nu får ni ha det fortsatt trevligt i detta "härliga" vinter väder!

Kramar



Kommentarer
Postat av: Wicki

JAg tycker inte om när folk är inne å spanar på min blogg om de inte gör lite avtramp här å där =) Så därför trampar jag lite här =) Trevligt att få följa dig genom graviditeten =) Å behöver du hjälp med träning nu under å efter så är det bara att hojta =) Träningen kan jag =)hjälp å tips med barn =) nja inte än tyvärr =( Men lycka till nu gumman å ha en underbar helg =) // Wiveca

2010-02-18 @ 18:34:52
Postat av: Åsa

photo pearls är ju hur kul som helst. vist när man gör stora tavlor så kan det bl lite segt men har man bara börja brukar det rulla på ganska bra.

2010-02-18 @ 19:09:46
URL: http://mrs-voorhees.blogspot.com/
Postat av: Ullis

Wiveca: Kul att du är inne o läser. Nä det är ju mycket roligare när man skriver nått när man e inne o läser. Ja träning e ju inte riktigt min grej, men ja jag lovar o höra av mig om jag börjar känna mig som en riktig kossa haha. Tack! =) Hoppas du oxå får en bra helg.



Åsa: Ja jag har fastnat jätte mycket för det. det är nog mycket tack vare dig o bilden catta o nicke fick på jesper. Det är nog den som har legat i bakhuvudet hela tiden =).

2010-02-18 @ 20:21:07
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Kul att du skaffat blogg Ulle:) Roligt att följa ärtan och dig dessutom:)

Jätte fin Elvis bild! Försökte mig på just den Elvisbildern själv, i pearler för någon vecka sen, men jag fick det inte riktigt att funka och jag hade inte tålamod att lära mig det. Lite lustigt ändå att vi valde samma bild! Men med tanke på hur snygg den blev så kanske man ska försöka igen:)



Om ni vill ha en till utmanare på bowlingen nästa gång så hänger jag gärna med!:) Skulle behöva umgås med lite tjejer då och då, blir lite killigt här hemma mellan varven:P

Kramar

2010-02-19 @ 18:57:17
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0