2 bilder o en uppdatering

Nu har jag fått tillbaka min kamera ifrån grannen så jag har äntligen kunnat lägga in bilder på datorn o tagit nya kort på magen som bara växer o växer. Nu börjar den bli riktigt stor känns det som o kläder börjar bli mer o mer problem. Är ganska glad över att det är varmt ute nu så man inte behöver ha så mycket på sig, men värmen ställer till det en hel del oxå. Man blir svettig så fort man gör nånting o fötterna, o ibland händerna, känns som fotbollar. Hoppas inte denna sommar kommer bli FÖR varm för då kommer jag nog inte stå ut. Blir mycket skugga o bad för mig i år tror jag. Min käre sambo har sagt att han ska köpa en liten barn pool åt mig som han ska fylla med is. Den tycker han att jag ska ligga i medans han går runt o dricker öl o njuter av värmen.... TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR OMTANKEN ÄLSKLING! Vi får väl se hur det blir med den saken!

När vi var till barnmorskan sist (förra veckan) hade jag vuxit en hel del sen sist. Hade ett SF mått på 30. Hade vuxit 4 sen sist. Ska det fortsätta i den här farten kommer jag få en jätte bäbis. Börjar fundera på om jag kommer slå guinnes rekordet på stor bäbis, den vägde 8,7 kilo. Nä så illa är det väl inte hoppas jag. Men man börjar ju bli lite fundersam när min granne hade ett SF mått på 34 i v 40. Jag har ju några veckor kvar o lär väl inte sluta växa. Men huvudsaken är att "ärtan" mår bra o trivs därinne o det verkar den ju göra.

Måste ju berätta oxå att grannen har fått en liten son nu. Han e sååå söt o liten. Bara en lite docka kan man tycka =). Om ca 10-11v kommer vi oxå han en sån där liten skrutt o ta hand om. Var dit idag o agerade "barnvakt" medans hon duschade o stökade lite hemma. Kan inte påstå att det var så jobbigt med tanke på att han sov största delen av tiden =P. Bara längtar tills våran egen kommer ut då ska dom få leka ihop haha!

Annars händer inte så mycket här. Har varit ute på lite promenader i det fina vädret o åkt lite jänkare. Har hunnit med 3 cruisingar sen sist. Kungsör, sista april i Sala o så en i Gävle... Men nu är det ju nått varje helg så man får börja välja lite mer vad man vill åka på. I helgen ska vi till Jo-berg på dragracing... Jippie! Har saknat det hur mycket som hellst. Bäst o vänja h*n därinne på en gång =P.

Nähä.... nu ska jag ta o äta lite jordgubbar o glass *mums*!
Ha det så bra i värmen allihopa!



v 27



v 29



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0